Kutsu liiton sääntömääräiseen kevätkokoukseen la 21.4.

6.4.2018 Liitto

Suomen Melonta- ja Soutuliitto ry:n jäsenseurat kutsutaan sääntömääräiseen kevätkokoukseen Hämeenlinnaan

Aika: lauantai 21.4.2018 klo 13 alkaen (valtakirjojen vastaanotto klo 12 alkaen)

Paikka: Hämeenlinna, Osuuspankin kokoustila, Kasarmikatu 6
(Hotelli Emilian naapurissa, käynti tapahtuu sisäpihan kautta)

Kokouksessa käsitellään liiton sääntömääräiset asiat. Kokouskutsu, esityslista, valtakirja ja muut kokousasiakirjat ovat esillä liiton verkkosivuilla:

Kokouksen alussa kuulemme alustuksen Tähtiseura-laatuohjelmasta:

Tähtiseura-ohjelma seuratoiminnan kehittämisessä
Olympiakomitean seuratoiminnan asiantuntija Eija Alaja kertoo Tähtiseura-laatuohjelmasta. Miten ohjelman avulla tuetaan seuratoimintaa? Millaisia kriteereitä Tähtiseurojen tulee täyttää? Mikä on Tähtimerkki?

Eija Alajan alustus on mahdollista kuunnella myös etänä Skype-yhteyden kautta. Mikäli haluatte osuuteen etäyhteydellä mukaan, laitattehan siitä pyynnön toimisto@smsl.fi.

Tervetuloa!

Suomen Melonta- ja Soutuliitto ry