Ehdolle asettuminen liiton hallituksen puheenjohtajaksi ja jäseneksi 31.10. mennessä

12.9.2019 Liitto

Syyskokouksessa 23.11. Helsingissä valitaan Suomen Melonta- ja Soutuliiton hallitukseen puheenjohtaja ja kolme jäsentä kaksivuotiselle kaudelle 2020-2021.

Pyydämme jäsenseuroja esittämään henkilöitä ehdolle hallitukseen. Hallituksessa erovuorossa ovat Jussi Järventaus (puheenjohtaja), Minna Kantsila, Marika Laaksonen ja Anne Rikala. Liiton hallituksessa jatkavat Jyri Hämäläinen, Ari Järvinen ja Matti Jääskeläinen.

Hallitukseen valitaan sekä miehiä että naisia ja tasavertaisesti melonnan ja soudun tuntijoita. Hallituksen toimivalta on esitetty liiton toimintasäännöissä

Jäsenseuroja pyydetään toimittamaan ehdotus hallituksen jäsenistä to 31.10. mennessä. Ehdotuksessa tulee käydä ilmi ehdolle asettava seura. Ehdokkaasta tulee olla henkilöesittely ja perustelut valintaehdotukselle. Ehdotus tulee toimittaa joko sähköpostilla osoitteeseen toimisto@smsl.fi tai postitse osoitteella Suomen Melonta- ja Soutuliitto, Valimotie 10, 00380 Helsinki.