Kanoottipoolon Suomen mestaruus Lohjan Melan Vääntäjien joukkueelle

7.7.2019 Yleinen

Kuvateksti: Merimelojien Fatblack ei pystynyt murtamaan Melanvääntäjien vahvaa puolustusta.
Kuva: Kai Lindqvist / Melonta- ja Soutuliitto
Kuva: Kai Lindqvist / Melonta- ja Soutuliitto

Kanoottipoolon Suomen mestaruus meni Lohjan Melan Vääntäjien joukkueelle.

Lohjan Melanvääntäjien joukkue vei kanoottipoolon Suomen mestaruuden ylivoimaisella esityksellä. Joukkue voitti finaalipelin Merimelojien Fatblack -joukkuetta vastaan maalein 6-0. Lohjalaiset veivät voitot myös kaikista muissa pelaamistaan otteluista.

Voittojen takana on paljon yhdessä harjoitellut joukkue, jonka pelaajat ovat hankkineet pelikokemusta kovista eurooppalaisista turnauksista. “Pelipaikat ja pelitapa ovat kaikilla pelaajilla selvillä. Tämä antoi meille selvän edun muita joukkueita vastaan. Myös kansainvälinen kokemus näkyi pelissä”, Melan Vääntäjien kapteeni Jerry Mansnerin kuvailee joukkuettaan.

Turnauksen kovin kamppailu nähtiin pronssiottelussa, jossa Kajak Tampereelta ja Merimelojat 2 -joukkue kävivät tasaväkisen ja kiivaan taistelun. Ottelu meni 4-4 lukemissa jatkoajalle ja ratkesi lopulta Merimelojien saamaan jäähyyn, joka avasi Kajakille mahdollisuuden ylivoimaan ja lopulta voittomaaliin.

SM-turnaus käytiin Vantaan Kuusijärvellä osana monilajista SM-viikkoa.

Pelitulokset osoitteessa:

#smviikko #canoepolofinland #kanoottipoolo #melontajasoutuliitto