Ratamelonnan suurleiri 22.-25.7.2019 – ilmoittaudu mukaan!

14.3.2019 Liitto Melonta

Perinteinen nuorten suurleiri melotaan tällä kertaa Pajulahden liikuntakeskuksessa 22.-25.7.2019. Leiri on tarkoitettu kaikille 10-16-vuotiaille ratamelonnan harrastajille.

LEIRIKUTSU

Ratamelonnan Suurleiri 2019

Perinteinen nuorten suurleiri melotaan tällä kertaa Pajulahden liikuntakeskuksessa 22.-25.7.2019. Pajulahden liikuntakeskus tarjoaa loistavat puitteet monipuoliselle harjoittelulle.

Leiri on tarkoitettu kaikille 10-15(16)-vuotiaille ratamelonnan harrastajille. Mukaan voivat tulla aloittelijat ja pidemmälle ehtineet tavoitteellisesti harjoittelevat. Mukana ovat myös Special Olympics melojat. Leirillä harjoittelevat myös ratamelonnan kilparyhmät 15-16v. sekä 17-23v. (haastajat).

Valmentajina ja ohjaajina leirillä toimivat Melonta- ja Soutuliiton NOK- ja VOK-koulutetut valmentajat ja ohjaajat. Leirin vastuuvetäjänä toimii Kaisa Leskinen, Special Olympics vastuuvalmentajana Niina Siljander ja haastajien ryhmien ohjelmasta vastaa Jonas Saelens.

LEIRIMAKSU:
Leirimaksu on 290€ (10-16v.)
Special Olympics 100€ (1 yö)

Alustavat ryhmäjaot teemme ilmoittautumisten mukaan. Kaikki osallistujat ovat tervetulleita ja kaikille löytyy paikka jossain ryhmässä. Ryhmäjaot ja yksityiskohtaisempi leiriohjelma selviävät leirin alkaessa.

Ruokailut
Leirin aloituspäivänä: päivällinen ja iltapala. Kokonaisina leiripäivinä: aamiainen, lounas, päivällinen ja iltapala
Lähtöpäivänä: aamiainen ja lounas

Majoitus
Majoitus on järjestetty pääasiallisesti kolmen-neljän hengen huoneissa (huonejako on valmiiksi tehty), WC:t ja suihkutilat sijaitsevat huoneissa tai käytävillä. Lakanoita ei tarvitse tuoda.

Leirin vetäjänä toimii Kaisa Leskinen.
Special Olympics valmentajana toimii Niina Siljander.

Ilmoittautumiset 4.7.2019 mennessä.