Uutisia liiton toimistolta – toiminnanjohtaja Marjaana Risku siirtyy uusiin tehtäviin

9.9.2019 Liitto

Hyvät seurajäsenet, vapaaehtoiset, urheilijat ja harrastajat,

Muutoksen tuulet puhaltavat liiton toimistolla. Olen siirtymässä uuden työnantajan palvelukseen lokakuun alusta. Pysyttelen toki liikunnan parissa, mutta näkökulma muuttuu kunnallishallintoon ja kunnallisen liikuntatoimen operatiiviseen johtamiseen.

Haluan kiittää kaikkia kuluneista vuosista. On ollut äärimmäisen antoisaa tehdä työtä järjestömaailmassa! Olen saanut työskennellä hienojen lajien parissa ja tutustua henkilökuntaan, luottamushenkilöihin, urheilijoihin ja vapaaehtoistoimijoihin, jotka kaikki tekevät suurella sydämellä työtä suomalaisen melonnan ja soudun eteen. Yhteisössämme on voimaa.

Liiton hallitus on käynnistämässä uuden toiminnanjohtajan hakuprosessin ja tulee tiedottamaan siitä lähiaikoina.

Lämpimät kiitokseni seuratoimijoille ja vapaaehtoisille työstä lajiemme eteen, urheilijoille ja valmentajille sekä harrastajille kaikista iloisista kohtaamisista! Intohimoni vesillä liikkumiseen säilyy, joten tavataan vesillä ja rannassa!

Marjaana Risku
Suomen Melonta- ja Soutuliitto ry