Haemme palvelukseemme viestintä- ja seurapalvelukoordinaattoria

28.9.2020 Liitto

Koordinaattori

Melonta- ja Soutuliitto on melonta- ja soutulajien lajiliitto. Toimimme monipuolisesti liikunnan ja urheilun kentässä aina kansainvälisestä huippu-urheilusta liikunnan ja hyvinvoinnin sektoreille. Tarjoamme jäsenseuroillemme moninaisia palveluita ja toimimme melonta- ja soutulajien edunvalvojana Suomessa.

Haemme nyt palvelukseemme koordinaattoria toteuttamaan ja kehittämään liiton viestintää ja seurapalveluja. Tehtävä pitää sisällään liiton sisäisen ja ulkoisen viestinnän tehtäviä ja monipuolisia seurapalvelujen tehtäviä. Tulet toimimaan suorassa yhteydessä lajiliiton seuroihin, lajijaostoihin sekä urheilijoihin ja harrastajiin. Esimiehenäsi toimii liiton toiminnanjohtaja.

Tehtävänkuva pitää sisällään mm. seuraavia osa-alueita:
Sisäisen ja ulkoisen viestinnän tehtävät

• Viestintäkanavien kehittäminen, viestintämateriaalin tuottaminen, liiton toimielinten viestinnän tuki, tapahtumaviestintä, markkinointiviestinnän ja varainhankinnan tukeminen
  • Seurapalvelujen tehtävät
    • Seurapalvelujen kehittäminen, seurojen tukipalvelut, seuratoiminnan konseptien jalkauttaminen

Valittavan henkilön ominaisuudet ja osaaminen vaikuttavat lopulliseen tehtävänkuvaan.

Tarjoamme:

• Näköalapaikan suomalaiseen urheilun ja liikunnan järjestömaailmaan
  • Innostavan työskentelyilmapiirin
  • Monipuolisen ja vastuullisen tehtävän, jossa voit itse vaikuttaa työn sisältöön ja toteuttamisen tapaan

Edellytämme hakijalta:

• Korkeakoulututkintoa tai työkokemuksen kautta hankittua vahvaa osaamista
  • Osaamista viestinnän eri osa-alueista ja työkaluista pitäen sisällään modernit viestinnän osa-alueet ja sosiaalisen median työkalut
  • Kokemusta urheilun ja liikunnan kentästä
  • Innostunutta ja sitoutunutta otetta sekä asioiden loppuunsaattamiskykyä

Tehtävässä onnistumisessa auttavat:

• Kokemus liikunnasta tai urheilusta seura- tai lajiliittotasolla.
  • Kokemus viestintätehtävistä
  • Kokemus markkinoinnista

Tehtävä on kokopäiväinen ja vakituinen. Toimipaikkasi on Sporttitalolla, Pitäjänmäellä Helsingissä. Tehtävä edellyttää matkustusvalmiutta ja pitää sisällään myös viikonlopputyötä sekä iltatyötä.

Hakemukset palkkatoiveineen osoitteeseen rekry@smsl.fi 18.10.2020 mennessä. Liitä hakemuksesi mukaan CV. Haastattelemme hakijoita jo hakuajan aikana.

Hannu Hämäläinen
Toiminnanjohtaja