Ajantasaiset suositukset urheilu- ja liikuntatoimintaan – päivitetty 8.3.

8.3.2021 Liitto

Päivitetty 8.3. tätä juttua tullaan päivittämään kevään aikana.
Pandemian jatkuessa koronaohjeistukset ovat ajankohtaisia.

Olympiakomitea päivittää omia ohjeistuksiaan viranomaisten päivitysten perusteella. Ajantasaiset ohjeistukset löytyvät täältä:

Melonta- ja soutuseuroja kehotetaan seuraamaan Olympiakomitean ohjeistuksia sekä viranomaisten alueellisia ja paikallisia rajoituksia ja suosituksia. Löydät paikalliset ohjeistukset sekä Avin-sivuilta(www.avi.fi), että oman kuntasi tai sairaanhoitopiirisi sivuilta.

Melonta- ja Soutuliitto päivittää lajikohtaisia ohjeistuksiaan jälleen avovesikauden kynnyksellä. Perusasiat, joita kaikkien tulisi omassa toiminnassaan huomioida:

• Vältetään lähikontakteja
  • Pidetään huolta hyvästä käsihygieniasta
  • Käytetään maskia, mikäli se on mahdollista ja etenkin, jos lähikontaktia ei pysty välttämään.
  • Ladataan koronavilkku-sovellus puhelimeen

Melonta- ja Soutuliitto toivoo kaikille tervettä kevättä ja ulkoilun intoa!

Lisätietoja:
Hannu Hämäläinen