Craft jatkaa melonta- ja soutumaajoukkueiden vaatettajana

1.2.2021 Liitto Melonta Soutu

Suomen Melonta- ja Soutuliitto on tehnyt jatkosopimuksen Craftin kanssa. Sopimus on neljävuotinen ja se kattaa liiton varusteiden toimittamisen. Uutena osana sopimusta on melonta- ja soutuseuroille tarjottava seurapaketti, jossa seuran on mahdollisuus koostaa Craftin tuotteista seuran jäsenille vaate- ja varustepaketti.

-Oy Trexet Finland Ab on erittäin iloinen, että yhteistyö Suomen Melonta- ja Soutuliiton kanssa saa jatkoa ja maajoukkueet sekä liiton väki luottaa jatkossakin Craft-tuotteisiin. Odotamme myös mielenkiinnolla yhteistä projektia liiton kanssa koskien Craftin seura-asuja melonta- ja soutuseuroille, sanoo Trexetin Key Account Manager Pasi Torkkeli.

-Olemme erittäin tyytyväisiä uudesta yhteistyösopimuksesta Trexetin kanssa. Craft-varusteet ovat erittäin laadukkaita ja ne ovat maajoukkueille tuttuja jo pitkältä ajalta. Hienoa päästä kehittämään kumppanuutta pitkäjänteisesti liiton ja Trexetin välillä, kommentoi SMSL toiminnanjohtaja Hannu Hämäläinen.

Oy Trexet Finland Ab
Oy Trexet Finland Ab on vuonna 1991 perustettu tukkukauppa, joka kuuluu osana ruotsalaiseen 30 maassa ympäri maailman toimivaan pörssiyhtiöön New Wave Groupiin. Ruotsissa 1977 perustettu Craft on yksi konsernin näkyvimpiä tekstiilibrändejä. Se tunnetaan maailmalla laadukkaista teknisistä urheilutekstiileistä sekä muista vapaa-ajan vaatteista, joissa materiaalit, ergonomia ja design yhdistyvät optimaalisesti.”

Lisätietoja:
Hannu Hämäläinen