Eerika Laalo-Häikiö Suomen melonta- ja soutuliiton toiminnanjohtajaksi

LitM Eerika Laalo-Häikiö on nimitetty Suomen Melonta- ja Soutuliiton toiminnanjohtajaksi 16. toukokuuta 2022 alkaen.

-Saimme paljon hyviä hakemuksia ja pääsimme tekemään valinnan erittäin laadukkaasta hakijajoukosta. Eerikan vahvuudeksi valintaprosessin mittaan nousi vankka järjestöjohtamisen osaamisen yhdistettynä haluun kehittää ja kasvattaa lajejamme, kertoo Melonta- ja Soutuliiton puheenjohtaja Minna Kantsila.

-Uskomme, että Eerikan johdolla saamme uusia näkökulmia toimintamme kehittämiseen ja voimme katsoa luottavasti tulevaisuuteen, sanoo Kantsila.

-Otan innostuneesti vastaan liiton toiminnanjohtajan tehtävät. On hienoa päästä työskentelemään liittoon, jossa niin huippu-urheilu kuin liikunnallisen elämäntavan edistäminen on hyvässä tasapainossa monipuolisen osaamisen kautta. Tärkeimpänä liiton tehtävänä näen seuratoiminnan tukemisen, sillä vain seurojen avulla saadaan liikettä aikaan ja tuloksia huippu-urheilussa. Toivottavasti pääsen heti kesällä tapaamaan paljon seuraväkeä kilpailuissa, sanoo Eerika Laalo-Häikiö.

Lisätietoja:

Minna Kantsila, minna.kantsila@smsl.fi 050 3373043