Hae puuvenesoudun SM-kilpailuja kaudelle 2024

Suomen Melonta- ja Soutuliiton jäsenseurat voivat hakea järjestettäväksi kauden 2024 puuvenesoudun SM-kilpailuja.

Haettavat kilpailut ovat:

• Kirkkoveneiden keskimatka (noin 25 km) kesäkuun alussa
  • Pienveneiden pitkä matka (noin 60 km) heinäkuussa
  • Kirkkoveneiden pitkä matka (noin 50-60km)
  • Pienveneiden keskimatka (25 – 30 km, nuoret n. 15 km) heinäkuun lopussa / elokuun alussa
  • Pienveneiden sprintti- ja normaalimatkat (1 km ja 10 km, nuoret 5 km) elo- syyskuussa
  • Pienveneiden viesti pienveneiden sprintti- ja normaalimatkojen yhteydessä
  • Kirkkoveneiden sprintti- ja normaalimatka (2 km, 10 km, nuoret 5 km) elo-syyskuussa

Hakemus on tehtävä erillisellä puuvenejaoston vahvistamalla lomakkeella (alla). Lomakkeesta tai sen liitteestä tulee käydä ilmi mm seuraavat asiat:

• Mitä kilpailua ensisijaisesti haetaan
  • Kilpailupäivä(t) (puuvenejaos määrittää lopulliset päivämäärät)
  • Kilpailupaikka ja paikkakunta
  • Matka (sprintti, keskimatka, pitkämatka)
  • Reittikartta
  • Kilpailujen järjestäjäorganisaatio (kuvaus organisaatiosta)
  • Perusteet osallistumismaksulle, jos puuvenejaoston suositusta osallistumismaksuista ei noudateta
  • Kilpailunjärjestäjien vakuutus siitä, että kilpailun järjestäjät noudattavat tapahtumassa Suomen lakia, SUEK:in sääntöjä, Melonta- ja Soutuliiton kilpailusääntöjä ja toimintaohjeita (mm. Starttiin.fi, tapahtumakalenteri, tulosten toimitus), kurinpitosääntöjä ja puuvenesoudun teknisiä sääntöjä

Melonta- ja Soutuliiton puuvenejaosto käsittelee anomukset hakuajan päätyttyä ja päättää kisojen myöntämisestä.

Kilpailukalenteri päivitetään valmistumisen jälkeen Kilpailut sivulle. SM-kilpailut järjestävän seuran vastuulla on luoda tapahtumasta ilmoitus Melonta- ja Soutuliiton nettisivuilla olevaan tapahtumakalenteriin.

Muista kilpailuista ja soututapahtumista Melonta- ja Soutuliiton jäsenseurojen on mahdollista tehdä tapahtumakalenteriin ilmoitus. Ohjeet Tapahtumakalenterin käyttöön löytyvät täältä.

Hakemukset tulee jättää 20.11.2022 mennessä sähköpostilla osoitteeseen harri.metsaranta@gmail.com.

Lisätietoja:

Harri Metsäranta 050 520 1181.

Seuroja kannustetaan hakemaan kilpailujen järjestäjäksi. Hae rohkeasti kisoja!