Koskimelontatemput haltuun!

Freestylemelonta on vauhdikas ja akrobaattinen koskimelontalaji, jossa tehdään erilaisia temppuja kosken virtauksia hyödyntäen. Olit sitten melontaa aloitteleva, tai jo pidempään melontaa harrastanut, freestylemelonta tuo täysin uutta sisältöä melonnan harrastamiseen. Freestylemelontaa voi harrastaa kaveriporukalla siihen soveltuvissa surffipaikoissa ja hontoissa. Itseään voi haastaa ja omien taitojen kehittymistä voi mitata osallistumalla kesän Suomi-Cupin osakilpailuihin, joissa on myös aloitteleville melojille erinomaisesti sopiva harrastesarja.

Suomen Melonta- ja Soutuliitto tarjoaa freestylemelontakursseja, jotka tarjoavat sinulle loistavan tilaisuuden päästä tutustumaan tähän jännittävään lajiin.

Junnuleiri on tarkoitettu 10-18 vuotiaille, aloittelijoiden leiri kajakkipyörähdyksen (ent. eskimokäännös) taitajille, ja jatkoleiri jo hiukan perusliikkeitä osaaville. Leiripaikkana on Ruunaan alueella sijaitseva Neitikoski, joka on ehdottomasti parhaita paikkoja freeestylemelonnan harrastamiseen Suomessa. Ruunaan retkeilykeskus tarjoaa upeat puitteet melontaleireille.

Freestyleleirien vetäjät ova lajin todellisia asiantuntijoita, jotka huomioivat valmennuksessa jokaisen kurssilaisen henkilökohtaisen tason. Junnu- ja aloittelijoiden leirin ohjaajina ovat maajoukkueen parasta osaamista edustavat mm. Visa Rahkola ja Anni Mykkänen. Jatkoleirin ohjaajana on maajoukkueen päävalmentaja Dennis Newton. Dennis on yksi maailman tunnetuimmista freestyle- ja koskimelontavalmentajista.

Älä enää epäröi, ilmoittaudu Melonta- ja Soutuliiton freestylemelontaleirille nyt!

Freestylen jatkoleiri 16.-18. kesäkuuta.

Freestyle junnuleiri 7.7. – 9.7. heinäkuuta

Aloittelijoiden freestyleleiri 28.-30. Heinäkuuta.