Minna Kantsila jatkaa liiton puheenjohtajana

Suomen Melonta- ja Soutuliiton sääntömääräinen syyskokous järjestettiin lauantaina 18.11. Helsingissä.

Kokous hyväksyi sääntömuutoksen, toimintasuunnitelman ja talousarvion sekä muut sääntömääräiset asiat ennakkoesitysten mukaisesti. SMSL jäsenmaksun suuruudeksi kokous hyväksyi 7€/jäsen. Hallituksen puheenjohtaja esitteli strategian toimenpidesuunnitelman.

Kokous äänesti liiton puheenjohtajaksi Minna Kantsilan seuraavalle kaksivuotiskaudelle. Hallituksen jäseniksi melonnan paikalle kokous äänesti Panu Kanniaisen ja Leevi Koskenniemen. Soudun paikalle kokous äänesti Kirsi-Maria Pänttösen

Syyskokouksen yhteydessä palkittiin vuoden parhaita seuroja, urheilijoita ja toimijoita, lue lisää täältä.

Syyskokouksessa päivitetyt säännöt päivitetty Liitto-sivulle. (päivitys uutiseen tehty 20.11.)