Haemme viestintä- ja seurapalvelukoordinaattoria

27.2.2024 Liitto Yleinen

Suomen Melonta- ja Soutuliiton (SMSL) tarkoituksena on ylläpitää ja edistää melontaa ja soutua kilpa- ja huippu-urheiluna, kunto- ja harrasteliikuntana sekä tukea niihin liittyvää kansalaistoimintaa. Tavoitteemme on parantaa väestön hyvinvointia ja terveyttä sekä tukea lasten ja nuorten kasvua ja kehitystä lajiemme avulla.

Lisäksi liiton tarkoituksena on liikunnan avulla edistää tasa-arvoa ja suvaitsevaisuutta sekä tukea kulttuurien monimuotoisuutta ja luonnon kestävää kehitystä. Liiton toiminnan perustana ovat liikunnan eettiset arvot ja urheilun reilun pelin perusteet.

SMSL toimii suomalaisten melonta- ja soutuyhteisöjen keskusjärjestönä ja yhdyssiteenä, ja valvomme niiden henkilöjäsenten yleisiä ja yhteisiä etuja.

Haemme nyt palvelukseemme koordinaattoria toteuttamaan ja kehittämään liiton viestintää ja seurapalveluja. Tehtävä pitää sisällään niin liiton sisäisen ja ulkoisen viestinnän kuin seurapalveluidenkin tehtäviä. Tulet toimimaan suorassa yhteydessä lajiliiton seuroihin, jaostoihin sekä urheilijoihin, luottamushenkilöihin ja harrastajiin. Esihenkilönäsi toimii liiton toiminnanjohtaja.

Tehtäviisi kuuluu mm. seuraavia osa-alueita:

• Sisäisen ja ulkoisen viestinnän tehtävät
    • Viestintäkanavien kehittäminen, viestintämateriaalin tuottaminen, liiton toimielinten viestinnän tuki, tapahtumaviestintä, markkinointiviestinnän ja varainhankinnan tukeminen
  • Seurapalvelujen tehtävät
    • Seurapalvelujen kehittäminen, seurojen tukipalvelut, seuratoiminnan konseptien suunnittelu ja jalkauttaminen

Lopulliseen tehtävänkuvaan vaikuttavat kyseisen henkilön aikaisempi kokemus ja osaaminen.

Tarjoamme:

• Näköalapaikan suomalaiseen urheilun ja liikunnan järjestömaailmaan
  • Innostavan työskentelyilmapiirin ja muiden toimihenkilöiden tuen tehtävässä onnistumiseen
  • Monipuolisen ja vastuullisen tehtävän, jossa voit itse vaikuttaa työn sisältöön ja toteuttamisen tapaan
  • Etätöiden tekemisen joustavasti

Odotamme sinulta:

• Korkeakoulututkintoa tai työkokemuksen kautta hankittua vahvaa osaamista
  • Osaamista viestinnän eri osa-alueista ja työkaluista pitäen sisällään modernit viestinnän osa-alueet ja sosiaalisen median työkalut
  • Halua ja kykyä olla kehittämässä lajiliiton toimintaa
  • Aikaansaavaa otetta ja kokonaisuuksien hallintaa
  • Kykyä innostaa jäsenistö ja laji-ihmiset viestinnän keinoin tekemään yhdessä töitä lajien kehittämiseksi

Tehtävässä onnistumisessa auttavat:

• Kokemusta ja ymmärrystä urheilun ja liikunnan kentästä seura- tai liittotasolta
  • Kokemus viestintätehtävistä
  • Kokemus markkinoinnista

Tehtävä on kokopäiväinen ja vakituinen. Toimipaikkasi on Sporttitalolla, Pitäjänmäellä Helsingissä. Tehtävä edellyttää matkustusvalmiutta ja pitää sisällään myös viikonlopputyötä sekä iltatyötä.

Hakemukset palkkatoiveineen osoitteeseen rekry@smsl.fi 15.3.2024 mennessä. Liitä hakemuksesi mukaan CV. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana.

Lisätietoja:

Juho Allonen