Isa Merikallio viestintäpäälliköksi ja Tytti Tuomela seurapalvelukoordinaattoriksi

Liitossa avoinna ollut viestintä- ja seurapalvelukoordinaattorin tehtävä on täytetty. Tehtävä tullaan jakamaan kahden eri henkilön kesken. Liiton uutena osa-aikaisena viestintäpäällikkönä aloittaa 2.5. Isa Merikallio ja täysipäiväisenä seurapalvelukoordinaattorina 13.5. Tytti Tuomela.

Isa Merikallio

Isa on toiminut viestinnän ja markkinoinnin kehittämisen konsulttiyrittäjänä, viimeksi hän on työskennellyt Eezy Oyj:llä vastaten konsernin markkinoinnista, viestinnästä ja urheilukumppanuuksista. Isalla on takanaan pitkä kilpaurheilu-ura kestävyyslajeissa, hän toimii myös SUP-melonnan ohjaajana. Isa on ollut Melonta- ja Soutuliiton hallituksessa vuodesta 2023 lähtien ja jatkaa edelleen myös siinä roolissa. Viestintäpäällikön tehtävässä hän vastaa viestinnän johtamisesta, mediayhteistyöstä ja kumppanuuksista.

– Olen erittäin iloinen ja innostunut päästessäni kehittämään SMSL:n viestintää ja kumppanuuksia! Haluamme viestinnän avulla kasvattaa mainettamme ja vetovoimaamme, jotta voimme innostaa tuhansia suomalaisia lisää upeiden lajiemme pariin ja olla jatkossa myös arvostettu ja haluttu yhteistyökumppani yrityksille. Työni alkaa viestinnän tavoitteiden ja keinojen suunnittelusta. Liitossa ja hallituksessa on loistava kehittämisen meininki ja erittäin sitoutunut tiimi, josta olen todella kiitollinen, Isa Merikallio sanoo.

Tytti Tuomela

Tytti on koulutukseltaan liikunnanohjaaja (AMK) ja työskennellyt mm. Varalan Urheiluopistolla liikunnanohjaajana. Hänellä on monipuolista osaamista niin kilpa- ja huippu-urheilun kuin kunto- ja harrasteliikunnankin näkökulmasta. Omaa lajitaustaa hänellä on koripallon puolelta. Seurapalvelukoordinaattorin tehtävässä Tytti ottaa vastuulleen liitossa seurapalveluiden kehittämisen, liiton toimiston työn koordinoinnin ja kansallisen kilpailutoiminnan tukemisen.

– Tämä rooli on minulle hieno mahdollisuus ja lähden suurella mielenkiinnolla melonnan ja soudun maailmaan sekä seurapalvelukoordinaattorin monipuolisiin tehtäviin. Aion tarttua rohkeasti uusiin haasteisiin ja tarjota tuoreita näkökulmia liiton seurapalveluiden kehittämiseen. Odotan myös innolla yhteistyötäni seurojen ja muiden tahojen kanssa. Tulevan kesän aikana kierrän useissa liiton tapahtumissa, joiden myötä toivon pääseväni pian tutustumaan lajiyhteisön ihmisiin. Aloitan tässä tehtävässä innokkain ja odottavaisin mielin, toteaa Tytti Tuomela.

– Oli ilahduttavaa huomata, että rekrytointi herätti mielenkiintoa ja saimme paljon hakemuksia tasokkailta osaajilta. Isa ja Tytti tuovat liitolle paljon lisää monipuolista kokemusta ja osaamista sekä tarvittavia resursseja kehittämään lajien toimintaa. Isa tuo mukanaan osaamista viestinnän kehittämiseen ja uusien kumppanuuksien hankintaan, joka on tärkeää liikuntajärjestöjen avustuksen vähentyessä. Tytin mukana saadaan uusia ja tuoreita näkemyksiä toiminnan kehittämiseen. Toivotamme molemmat lämpimästi tervetulleiksi, kommentoi toiminnanjohtaja Juho Allonen.

Lisätietoa: toiminnanjohtaja Juho Allonen, puh. 040 556 2977, juho.allonen@smsl.fi