Antti Laurikainen Huippu-urheiluvaliokunnan urheilijajäsen

Liiton organisaation uudistuessa huippu-urheiluvaliokuntaan valittiin uutena urheilijajäsen. Urheilijajäsenen tehtävänä on tuoda urheilijoiden ääni esille valiokunnan päätöksenteossa sekä liiton toiminnan kehittämisessä. Urheilijajäsen ei edusta mitään lajia, vaan hänen tehtävänään on toimia yhteyshenkilönä, mikäli urheilijat haluavat näkökulmiaan esille Huippu-urheiluvaliokunnan toimintaan. Urheilijajäsenellä ei ole valiokunnassa äänioikeutta, kuten ei ole hallituksen edustajallakaan.

Antti Laurikainen valittiin valiokuntaan ensimmäisenä urheilijajäsenenä kaudelle 2023-2024. Jatkossa tavoitteena on valita urheilijajäsen urheilijoiden itsensä valitsemana kaikkien lajien kesken. Antin tausta on ratamelonnassa ja hänen aktiiviuransa päättyi 2016. Hän tulee Espoosta ja taustaseurana on Merimelojat. Koulutukseltaan Antti on VTM Turun Kauppakorkeakoulusta. Anttiin saa yhteyttä suoraan puhelimitse 0451368417.