Ilmianna urheiluseura, jossa on Suomen parhaat vapaaehtoiset

11.4.2017 Yleinen

Sporttikampanjassa etsitään urheiluseuraa, jossa on maan timanttisimmat seura-aktiivit ja vapaaehtoiset. Jaa kampanjaa alla olevien somelinkkien avulla oman lajisi/alueesi seuroille.

Jokainen urheiluseurassa toimiva vapaaehtoinen tekee arvokasta työtä – ilman heitä ei olisi seuratoimintaa. Kerro, missä suomalaisessa urheiluseurassa on maan parhaat seura-aktiivit ja vapaaehtoiset, ja miksi juuri he ansaitsevat tulla huomioiduiksi. Voittajaseuralle on luvassa 100 hengen seuraristeily! Seuraristeily Viking Linella sopii mainiosti seura-aktiivien ja vapaaehtoisten kiittämiseen kauden päätteeksi tai esimerkiksi turnausmatkan järjestämiseen.

Ilmianna urheiluseura, jossa on Suomen parhaat vapaaehtoiset 31.5.2017 mennessä tästä.Kilpailun säännöt löytyvät täältä. Voittajaseura julkistetaan 9.6.2017

Viking Line on Olympiakomitean yhteistyökumppani ja tarjoaa urheiluseuroille ja lajiliitoille parhaat edut laivamatkustukseen. Lue lisää tästä.

Yhteistyöterveisin,

Päivi Häikiö                                         Sari Wäck

Olympiakomitea                                Viking Line

puh. 0405502274                              puh. 040 5926625

————————————– JAA UUTINEN SEUROILLE SOME:SSA ——————————

Twitter: https://twitter.com/Olympiakomitea/status/849556134172270592

Facebook:https://www.facebook.com/Olympiakomitea/photos/a.1162589720534322.1073741828.1160563597403601/1168123473314280/?type=3&theater

Uutinen netissä: https://www.olympiakomitea.fi/2017/03/30/ilmianna-urheiluseura-jossa-suomen-parhaat-vapaaehtoiset/

Ilmianna urheiluseura x lajista/x alueelta, jossa on Suomen parhaat vapaaehtoiset tästä.Voittajaseuralle 100 hlö seuraristeily!