Dietrich kolmas k1 1000m B- finaalissa

25.6.2016 Yleinen

TIEDOTE  25.06.2016

SUOMEN MELONTA- JA SOUTULIITTO

Miika Dietrich kolmas B- finaalissa ratamelonnan EM- kilpailuissa Moskovassa.

Miika Dietrich meloi vahvan B- finaalin k1 1000m matkalla Moskovan EM kilpailuissa. Dietrich oli läpi vedon kärkikahinoissa mukana ja selvitti matkan taktillisesti ja melonnallisesti varsin hyvin, maalissa kolmantena Ranskan Cyril Carren ja Turkin Gabor Bozikin jälkeen. Näin ollen loppusijoitus EM- kilpailuissa Dietrichillä 12, mikä on myös miehen paras arvokilpailusijoitus ko. matkalla.

Moskova, EM- B-finaali:
K1 1000 m: 1) Cyrille Carre, Ranska, 3.33,072 2) Gabor Bozik, Turkki 3.33,752 3) Miika Dietrich, Suomi 3.35,180

Kajakkikaksikko Jeremy Hakala – Miika Nykänen meloivat myös kajakkikaksikoiden 1000m b- finaalissa, mutta kaksikolta oli voimat vähissä tänään ja sijoitus b-finaalissa 9. Näin ollen kaksikon sijoitus matkalla 18.

Tulospalvelu: http://europecanoeevents.com/live-results

Ratamelojien urheilijaprofiilit: http://www.melontajasoutuliitto.fi/maajoukkue/ratamelonnan-valmennusryhmatoimi/urheilijaprofiilit/

Ratamelojien julkaisuvapaat kuvat: https://drive.google.com/open?id=0B9jtDHkh4NAhSm41VzlJdnFWNDg

Ratamelontamaajoukkueen facebook-sivut: https://www.facebook.com/Kayak-Team-Finland-Ratamelontamaajoukkue-548688661828734/