Kotiratasoudun suunnittelupalaveri 25.9.2015

25.8.2015 Liitto Soutu

Kutsumme kaikki soutuseurat Kotiratasoudun suunnittelupalaveriin 25.9.2015 klo 17-20.

Kotiratasoutu on ollut parin viimevuoden ajan hyvässä nousussa, osallistujamäärät ovat lisääntyneet, ja finaalitapahtuma on kerännyt väkeä.
Joitain ongelmiakin on tullut esiin: säännöt eivät ole olleet selkeät, mikä on aiheuttanut sekaannusta, yhteydenpito liiton, seurojen ja koulujen välillä on takellellut, alueelliset erot ovat suuret ja finaalitapahtuma hakee vielä muotoaan. Kasvun mahdollisuuksia Kotiratasoudulla kuitenkin on. Me liitossa, ja mukana olevat seurat haluamme kehittää Kotiratasoutua edelleen ja tavoittelemme reilua osallistujamäärän kasvua.

Tämän vuoksi kutsumme kaikki soutuseurat mukaan kehittämään Kotiratasoutua. Järjestämme myös etäosallistumismahdollisuuden niille, jotka eivät pääse paikalle.

Paikka: Liiton toimisto, Olympiastadin, Eteläkaarre

Ilmoittautumiset  Kotiratasoutu -sivun  lomakkeella.