Melonnan suurleiri

Leiri on tarkoitettu kaikille 10-17 -vuotiaille ratamelonnan harrastajille. Mukaan voivat tulla aloittelijat ja pidemmälle ehtineet tavoitteellisesti harjoittelevat.

Leirillä nuoret harjoittelevat koulutettujen ohjaajien ja valmentajien johdolla.

Kuvassa joukko ratamelonnan nuoria meloo kilpakajakeilla Pajulahden liikuntakeskuksen rannassa.
Melonnan suurleiri 2021 Pajulahti

Suurleiri 2022

Leirikutsu

Suurleiri järjestetään Pajulahdessa 19.-22.7.2022.

Leirikutsu

Perinteinen nuorten suurleiri melotaan Pajulahden liikuntakeskuksessa 19.-22.7.2022. Leiri on tarkoitettu kaikille 10-17 -vuotiaille ratamelonnan harrastajille. Mukaan voivat tulla aloittelijat ja pidemmälle ehtineet tavoitteellisesti harjoittelevat. Mukana ovat myös Special Olympics melojat (19.-21.7.) Valmentajina ja ohjaajina leirillä toimivat Melonta- ja Soutuliiton VOK ja NOK -koulutetut valmentajat ja ohjaajat.

Leirimaksut

Majoituksella: 295 €

Ilman majoitusta: 145€

SO: 190 €

Alustava ryhmäjako:

Rata, kilpa 15-17v.

Rata, 10-15v.

Alustavat ryhmäjaot teemme ilmoittautumisten mukaan. Kaikki osallistujat ovat tervetulleita ja kaikille löytyy paikka jossain ryhmässä. Ryhmäjaot ja yksityiskohtaisempi leiriohjelma selviävät leirin alkaessa.

Ruokailut

Leirin aloituspäivänä: päivällinen ja iltapala. Kokonaisina leiripäivinä: aamiainen, lounas, päivällinen ja iltapala Lähtöpäivänä: aamiainen ja lounas

Majoitus

Majoitus on opistotason huoneissa (huonejako on valmiiksi tehty), WC:t ja suihkutilat sijaitsevat huoneissa tai käytävillä. Lakanoita ei tarvitse tuoda.

Tiedotamme näistä leiriläisiä myöhemmin. Ilmoittautumiset 16.6.2021 mennessä.