Kestävyyslajien seurawebinaari – Ravitsemuksen merkitys kestävyyslajeissa

Paikkakunta
Sijainti
Kategoria
Lajit Coastal-soutu ,Maratonmelonta ,Olympialuokkien soutu ,Puuvenesoutu ,Ratamelonta ,Sisäsoutu ,SUP-lautailu
Järjestäjä Suomen Melonta ja Soutuliitto
Osallistujat
Hinta
Ilmoittautuminen https://www.suomisport.fi/events/deccf92d-8ddd-4989-87d4-076da41d005c
Tagit
Lisätiedot Mikä on ravitsemuksen merkitys kestävyyslajeissa? Mitä asioita tulisi erityisesti ottaa huomioon? Hiihtoliitto, Suunnistusliitto, Urheiluliitto, Ampumahiihtoliitto, Kalevan Kierros sekä Melonta ja Soutuliitto järjestävät yhteistyössä kestävyyslajien seurawebinaarin tiistaina 18.4. klo 18–19.30. Webinaarin aiheena on ravitsemuksen merkitys kestävyyslajeissa. Webinaarissa kuullaan asiantuntijapuheenvuoro ravitsemuksen asiantuntija Kaisa Salilta sekä aihetta pohjustetaan paneelikeskustelulla. Paneelikeskustelijat tarkentuvat lähempänä. Liitot yhdessä kannustavat monipuoliseen harjoitteluun ja monilajiseen seurayhteistyöhön sen tukena. Tule kuulemaan ravitsemuksen merkityksestä! Tilaisuus on ilmainen ja sopii niin nuorille urheilijoille, vanhemmille, valmentajille kuin muillekin aiheesta kiinnostuneille.