Meloja 1 -peruskurssi

Järjestäjä Saaristomeren Melojat ry
Osallistujat 15 / 15
Hinta 100,00 €
Ilmoittautuminen https://www.melojat-verkkokauppa.net/fi/tuote/3491303-melonnan-peruskurssi
Tagit aikuiset koulutus kurssi meloja 1
Lisätiedot

Kiinnostaako sinua kajakkimelontaan tutustuminen tai uuden melontaharrastuksen aloittaminen?

Saaristomeren Melojat järjestää kesän aikana aloittelijoille sopivia ohjattuja kolme arki-iltaa tai vaihtoehtoisesti viikonlopun kestäviä Meloja 1-peruskursseja. Käymällä Meloja 1-peruskurssin tutustut melontaan turvallisesti, saat uudesta harrastuksestasi heti enemmän irti ja voit liittyä seuramme jäseneksi. Omia varusteita et kurssille tarvitse.

Meloja 1 -peruskurssin kesto ja sisältö:

• 10 h (3 arki-iltaa klo 18-21.20 tai 2 päivää viikonloppuisin klo 10-15)
  • kajakkimelonnan perustekniikat: eteen- ja taaksepäinmelonta,
    ohjaaminen, rantautuminen, pelastautuminen
  • melontaturvallisuus
  • varusteet
  • melonnan lajit ja harrastusmahdollisuudet

Kurssi sisältää koulutuksen ja kalustovuokran (kajakki, mela, aukkopeite, melontaliivit). Koulutuspaikkana on Melontakeskus Uittamolla sekä sen edustalla oleva Pitkäsalmen suojainen vesistöalue. Jokaisena kurssi-iltana tai molempina kurssipäivinä (viikonloppukurssit) mennään vesille.

Meloja1 -kurssin jälkeen pystyt melomaan helpoissa olosuhteissa ja osallistumaan ohjattuihin melontaretkiin ja harjoituksiin. Kurssin suorittaneet saavat Meloja1 -taitokortin.

Ilmoittaudu ajoissa, jotta varmistat paikkasi kurssilla! Kursseille mahtuu 15 osallistujaa / kurssi. Ilmoittautuminen tapahtuu verkkokaupassamme: https://www.melojat-verkkokauppa.net/fi/tuote/3491303-melonnan-peruskurssi

Huom! Melontakokeilu ja melonnan peruskurssi on tarkoitettu vähintään 15-vuotiaille. Tätä nuoremmille on oma junnumelontakoulunsa.

Varausehdot:

Mikäli kurssia ei ole peruutettu viisi (5) vuorokautta ennen kurssin alkua, joudumme valitettavasti kovan kysynnän vuoksi veloittamaan koko kurssimaksun, vaikka et osallistuisikaan kurssille. Tätä aiemmat peruutukset kuluitta.