Risuja & Ruusuja & Kysymyksiä -kiertue alkaa 4.4.2012

27.3.2012 Yleinen

Toiminnanjohtajan Risuja & Ruusuja & Kysymyksiä -kiertue alkaa 4.4.2012 Helsingistä. Ensimmäinen tilaisuus järjestetään Olympiastadionin aulan kabinetissa klo 17:00 alkaen.

Sisäänkäynti tapahtuu stadionin tornin juuresta, ja tornilta löytyy parkkipaikkoja omilla autoilla liikkuville.

Ilmoittautuminen Helsingin tilaisuuteen viimeistään 2.4.2012 tästä.

Risut & Ruusut & Kysymykset -kiertue

Suomen melonta- ja soutuliitto kutsuu seuranne edustajat toiminnanjohtajan Risut & Ruusut & Kysymykset -kiertueen tapahtumiin.

Illan ohjelmassa saatte tietoa liiton organisaatiosta, strategiasta ja vuoden 2012 toiminnasta ja tapahtumista. Tilaisuudessa on mahdollista tuoda esille seuranne toiveita liitolle päin ja antaa risuja sekä toivottavasti jokunen ruusukin tähänastisesta toiminnasta.

Ilmoittaudu tilaisuuteen lähettämällä sähköpostiviesti tästä viimeistään kaksi päivää ennen valitsemaasi tapahtumaa, näin varmistamme kahvin riittävyyden kaikille.

Tapaamisiin!

Valitse tästä itsellesi parhaiten sopiva tapaaminen ja ilmoittaudu mukaan:

Risut & Ruusut & Kysymykset -kiertueaikataulu:

4.4. Helsinki, Olympiastadionin kabinetti, tornilta sis. käynti

11.4 Vaasa, Hotelli Vaakuna, kokoustila Coronet