Freestylejaosto tiedottaa: EM-kilpailut, katsastukset ja leiritys

3.4.2014 Kilpailu Liitto

Freestylemelonnan EM-kilpailuiden 2014 valintaperiaatteet ja katsastuskilpailujen ajankohdat on julkaistu ja löytyvät maajoukkue-sivun alaisuudesta http://www.melontajasoutuliitto.fi/maajoukkue/freestylemelonnan-maajoukkuetoim/. Ensimmäinen katsastuskilpailu käydään Kymijoen Kinkkubingossa 24.5.2014. Toinen katsastuskilpailu käydään Taivalkoskella 28.6.2014.

Kinkkubingon katsastusten jälkeen pidetään kilpailijakokous jaoston ja kilpailevien freestylemelojien välillä. Kokouksessa keskustellaan esille tulevista asioista.

Jaosto ehdottaa, että Taivalkosken katsastuskilpailut tulevat toimimaan myös SM-kilpailuina. SM-kilpailut järjestävät tällöin Taivalkosken melojat.

Freestylemelonnan maajoukkueelle järjestetään valmennusleiri ennen Taivalkoskella järjestettävää katsastusta 23.-26.6.14 (maanantaista torstaihin, jotta perjantaina on muille vapaata treeniaikaa SM-kilpailuja varten) Leiri on tarkoitettu vain maajoukkuemelojille ja leirille otetaan maksimissaan 10 henkeä. Leirin tarkoitus on nostaa suomalaisen freestylemelonnan tasoa kansainvälisissä kilpailuissa. Valmentajana leirillä toimii Dennis Newton Sweetwater Coaching -yrityksestä.

EM-kilpailujen ajankohta on siirtynyt ja uusi ajankohta on 26.-30.8.2014. Kilpailuihin haetaan mukaan joukkueenjohtajaa.

Muuta: Jaosto tulee järjestämään Junnujen freestyleleirin 4.-6.8.2014 sekä harrastajien freestylemelontaleirin 17.-19.7.2014 (päivänmäärät alustavia).

Terveisin
Olli Nyrhilä