"Ilmianna" urheiluseuran puheenjohtaja

9.5.2014 Yleinen

Hyvät urheilijat tunnetaan hyvin, hyvät valmentajat kohtuullisen hyvin, mutta entäpä urheiluseuroissa toimivat puheenjohtajat. Keitä he ovat? Nyt on aika nostaa esille nämä urheilun tärkeät vastuunkantajat ja mahdollistajat.

Valo aloittaa juttusarjan, jossa he esittelevät urheiluseurojen puheenjohtajia: “Kiitämme heitä heidän tekemästään arvokkaasta työstä, esittelemme heidän persoonallista tapaa johtaa seuraa ja aktivoimme myös keskustelua urheiluseuran johtamisesta”

– Suomalainen urheilu elää tarinoista. Meidän tehtävänä on kertoa niistä henkilöistä, jotka omalla työllään pitävät urheiluseurojen toiminnan vireänä vuodesta toiseen. Haastan teitä kaikkia kertomaan meille niistä henkilöistä, joiden tarinan haluaisitte jaettavaksi, innostaa Valon puheenjohtaja Risto Nieminen.

Ilmianna oman seurasi puheenjohtaja lyhyiden perustelujen kera. Valo esittelee heitä jatkossa sport.fi/urheiluseura -nettisivuilla ja uutiskirjeissä.

Lomake ilmiantamiseen