Syyskokous hyväksyi toimintasuunnitelman ja budjetin vuodelle 2019

18.11.2018 Liitto

Liiton sääntömääräinen syyskokous järjestettiin Helsingissä lauantaina 17.11.2018

Uusi strategia tähtää vuoteen 2022

Liiton uusi strategia ulottuu vuoteen 2022 asti. Liiton visio kuuluu: Melonta ja soutu nousevat harrastetuimpien ja menestyneimpien kesälajien joukkoon.

Seuratoiminnan elinvoimaisuus on edellytys vision saavuttamiselle. Seuratoiminnan tukeminen onkin strategiassa nostettu avaintekijäksi.

Kasvavan harrastetoiminnan kautta tavoitellaan lisää harrastajia jäsenseuroihin sekä lisää nuoria harrastajia melonnan ja soudun pariin. Kilpaurheilussa korostetaan menestystä sekä kansallisessa kilpailutoiminnassa että kansainvälisessä kilpailutoiminnassa. Erillisenä painopisteenä on nostettu esiin olympiamenestykseen tähtäävä huippu-urheilu.

Toimintasuunnitelma ensi vuodelle

Liittokokous hyväksyi hallituksen esityksen vuoden 2019 toimintasuunnitelmaksi. Se on luettavissa täältä.

Talousarvio päätyy pieneen ylijäämään

Syyskokous hyväksyi hallituksen esityksen vuoden 2019 talousarviosta. Talousarvio on 5000 euroa ylijäämäinen. Kokonaisbudjetti on noin 860 000 €.

Liiton jäsenmaksut säilyvät samoina kuin vuonna 2018 eli varsinaisen jäsenen osalta 6 euroa/ seuran henkilöjäsen ja tapahtumajärjestäjäjäsenen osalta 250 €/ vuosi.