Meloja 1 -kurssin mainosvideo julkaistu

5.2.2021 Liitto

Meloja 1 -kurssin mainosvideo on julkaistu olenmeloja.fi -sivustolla ja liiton Youtube -kanavalla.

Meloja 1 -kurssin mainosvideo on julkaistu olenmeloja.fi -sivustolla. Videon tarkoituksena on auttaa seuroja ja muita toimijoita Meloja 1 -kurssien markkinoinnissa ja samalla kannustaa melonnasta kiinnostuneita aloittamaan melontaharrastus. Videosta on sekä suomen- että ruotsinkieliset versiot.

Olenmeloja -verkkosivuilla on sama tarkoitus, kuin videolla: helpottaa melonnasta kiinnostuneita melontaharrastuksen alkuun. Sivustolta löytyy Meloja 1 -kurssin esittely, kurssikalenteri ja perustiedot melonnasta.

Olenmeloja.fi sivusto ja videot ovat vapaasti seurojen käytettävissä.
olenmeloja.fi

Meloja 1 -kurssikonsepti

Kannustamme seuroja tulemaan mukaan ja ottamaan Meloja 1 -kurssikonsepti käyttöön. Meloja 1 -kurssikonsepti on tehty helpottamaan seuroja ja muita toimijoita melonnan perus- / alkeiskoulutuksen järjestämisessä.

Konsepti sisältää kurssin sisältö- ja turvallisuusohjeet, kurssimateriaalin ja taitokortin sekä olenmeloja.fi -sivustolla olevan kurssikalenterin.

Lisätietoja konseptin käyttöönotosta

Meloja 1 -kurssikonsepti ja olenmeloja.fi -sivusto ovat osa matalan kynnyksen melonnan kehittämishanketta. Hankekumppaneina ovat Suomen Latu ja Finlands Svenska Idrott. Opetus- ja Kulttuuriministeriö tukee hanketta.

Lisätietoja antaa harrastekoordinaattori Kai Lindqvist
kai.lindqvist(at)smsl.fi