Hae jäseneksi uusiin valiokuntiin 7.11. mennessä

Vuoden 2023 alusta alkaen liitossa aloittaa kaksi uutta valiokuntaa, jotka vastaavat Kilpailu- ja valmennusvaliokunnalla olleista tehtävistä. Huippu-urheiluvaliokunta keskittyy kansainväliseen menestykseen tähtäävään toimintaan ja kilpailu- ja tuomarivaliokunta vastaa kansallisesta kilpailutoiminnasta.

Hae mukaan valiokuntiin lähettämällä vapaamuotoinen hakemus 7.11. mennessä sähköpostitse osoitteeseen: eerika.laalo-haikio@smsl.fi. Kerro oletko kiinnostunut toimimaan puheenjohtajana ja/tai jäsenenä sekä mitä lajitaustaa ja osaamista edustat.

Huippu-urheiluvaliokuntaan valitaan puheenjohtaja ja neljä (4) jäsentä, joista vähintään yksi on olympiasoudun ja yksi ratamelonnan edustaja. Lisäksi hallitus nimeää valiokuntaan yhden urheilijajäsenen sekä oman edustajansa (puheoikeus, ei äänioikeutta).

Kilpailu- ja tuomarivaliokuntaan valitaan puheenjohtaja ja neljä (4) jäsentä. Lisäksi hallitus nimeää oman edustajansa (puheoikeus, ei äänioikeutta).

Toimikausi valittavilla valiokunnilla on 1.1.2023-31.12.2024 (2v).

Lue valiokuntien tarkemmat tehtävät päivitetystä hallinto-ohjeesta.

Lisätietoja:
toiminnanjohtaja Eerika Laalo-Häikiö