Meloja 1 -kurssien järjestäjille koulutus- ja verkostoitumistilaisuus Tampereella

Meloja 1 -kurssien järjestäjät koulutus- ja verkostoitumistilaisuus järjestetään Scandic Tampere Koskipuistossa 29.10. klo 9-19.30.

Melontaseurat, latuyhdistykset ja yritykset ovat kouluttaneet kahden vuoden aikana yli 5 000 uutta melojaa. Meloja -konsepti on otettu laajalti käyttöön. On aika kokoontua yhteen kuulemaan kerättyjä palautteita ja jakamaan kokemuksia sekä luoda katseet tulevaan ja miettiä, miten voisimme vielä parantaa. Tilaisuus on tarkoitettu Meloja 1 -kurssien järjestäjille ja aiheesta kiinnostuneille. Samasta organisaatiosta: seurasta, latuyhdistyksestä, yrityksestä tai urheiluopistosta voi osallistua enintään 2 henkilöä.

Ilmoittautuminen aukeaa 30.9. klo 8:00 ja päättyy 10.10 klo 23:59. Mukaan mahtuu 36 osallistujaa. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Tilaisuus on maksuton.

Alustava ohjelma

9-9.30 Aamukahvi

9.30-10 Tervetuloa

10-12.00 Meloja 1 -kurssien osallistujapalautteiden yhteenveto. SMSL ajankohtaiset kuulumiset. Kai Lindqvist Melonta ja Soutuliitto Meloja 1 -kurssien ja olenmeloja -konseptin osallistujien ja järjestäjien haastattelututkimuksen tulosten esittely. Kyselytutkimuksen tekijä Beatrice Huumonen. SMSL ajankohtaiset kuulumiset.

12-13 Lounas

13.00 -14.00 SUP 1 ja SUP ohjaajakursseilta saatuja kokemuksia. Lappis Minna Haurinen / Eerik Mehtälä

14.00 -15.00 Tampereen Vihuri esittelee soveltavan Meloja 1 -kurssin järjestämisestä saatuja kokemuksia

15-15.30 Kahvi 15.30-17.30 Meloja -konseptin tulevaisuus -työpaja