Juho Allonen Melonta- ja Soutuliiton toiminnanjohtajaksi

Suomen Melonta- ja Soutuliiton uudeksi toiminnanjohtajaksi on valittu Juho Allonen. Hän aloittaa 2.10. uudessa tehtävässään. Allonen on toiminut uimaseura TaTU Tampereen toiminnanjohtajana viimeiset viisi vuotta. Hän on koulutukseltaan Liikuntatieteiden maisteri, liikunnanohjaaja (YAMK) sekä hyvinvointiteknologian insinööri.

-Siirryn innolla Melonta- ja Soutuliiton toiminnanjohtajaksi. Liitto on mielenkiintoisessa vaiheessa, kun uusi strategiakausi on alussa. Strategiset tavoitteet antavat hyvän suunnan toiminnan kehittämiseen. Erityisen tärkeänä pidän lasten ja nuorten seuratoiminnan vahvistamista, jotta harrastajapohjaa saataisiin laajennettua ja lajit pidettyä elinvoimaisina. Toivon myös pystyväni tuomaan toimintaan mukaan boksin ulkopuolisia näkemyksiä. Niin liiton kuin lajienkin kehittämisessä pidän yhteistyötä kantavana teemana. Odotankin pääseväni tutustumaan lajiväkeen ja seuroihin mahdollisimman pian. Yhdessä pystymme viemään melonta- ja soutulajeja eteenpäin, sanoo Allonen.

-Saatiin useita hyviä hakijoita, joiden joukosta Juho erottui laaja-alaisella osaamisellaan. Olemme tyytyväisiä valintaprosessiin ja toivotamme Juhon lämpimästi tervetulleeksi lajiyhteisöömme, sanoo liiton puheenjohtaja Minna Kantsila.

Lisätietoja:

Minna Kantsila, puheenjohtaja