Kilpailuhaku: Kirkkoveneiden ja pienveneiden pitkän matkan SM-kilpailuhaku kaudelle 2024

Suomen Melonta- ja Soutuliiton jäsenseurat voivat hakea järjestettäväksi kauden 2024 kirkkoveneiden- ja pienveneiden pitkän matkan SM-kilpailuja. Seuroja kannustetaan hakemaan kilpailujen järjestäjäksi. Hae rohkeasti kisoja!

Hakemus on tehtävä erillisellä puuvenejaoston vahvistamalla lomakkeella. Lomakkeesta tai sen liitteestä tulee käydä ilmi mm. seuraavat asiat:

• Mitä kilpailua ensisijaisesti haetaan
  • Kilpailupäivä(t) (puuvenejaos määrittää lopulliset päivämäärät)
  • Kilpailupaikka ja paikkakunta
  • Matka (Kirkkoveneet vähintään 35km, Pienveneet vähintään 50 km)
  • Reittikartta
  • Kilpailujen järjestäjäorganisaatio (kuvaus organisaatiosta)
  • Perusteet osallistumismaksulle, jos puuvenejaoston suositusta osallistumismaksuista ei noudateta
  • Kilpailunjärjestäjien vakuutus siitä, että kilpailun järjestäjät noudattavat tapahtumassa Suomen lakia, SUEK:in sääntöjä, Melonta- ja Soutuliiton ilmoittautumisjärjestelmää, kilpailusääntöjä, kurinpitosääntöjä ja puuvenesoudun teknisiä sääntöjä

Melonta- ja Soutuliiton puuvenejaosto käsittelee anomukset ja tekee esityksen kisojen järjestäjästä SMSL:n Kilpailu- ja tuomarivaliokunnalle, joka päättää kisojen myöntämisestä.

Hakemukset tulee jättää 3.3.2023 mennessä sähköpostilla osoitteeseen harri.metsaranta@gmail.com.

Harri Metsäranta 050 520 1181.

Hakulomake