Yhteistyösopimus Ursuit Oy:n ja Suomen Melonta- ja Soutuliiton kesken

Venemessujen yhteydessä allekirjoitettiin yhteistyösopimus Suomen Melonta- ja Soutuliiton ja Ursuit Oy:n kesken, jonka tavoitteena on mahdollistaa liiton jäsenkunnalle laadukkaiden Ursuitin tuotteiden hankinta sekä lisätä Ursuitin tuotteiden tunnettuutta melojien ja soutajien keskuudessa.

”Ursuit tarjoaa jatkossa erityisesti melonta- ja soutuharrastukseen suunniteltuja yhteisesti brändättyjä tuotteita liiton jäsenistön hankittavaksi. Vastaavasti toivomme liiton edistävän Ursuit-brändin ja tuotteiden tunnettuutta jäsenistönsä keskuudessa. Turvallisuus ja harrastamiseen sopivat tuotteet ovat Ursuitille tärkeitä päämääriä”, sanoo Ursuit Oy:n myyntijohtaja Tommi Ahonen.

Yhteistyö käynnistyy maaliskuun aikana, jolloin liiton jäsenseuroille ja niiden jäsenille sekä lisenssiurheilijoille toimitetaan tarkemmat tiedot tarjolla olevista tuotteista. Ursuit on maailman johtava valmistaja laadukkaissa sukelluspuvuissa sekä pinnan päällä käytettävissä kuivapuvuissa.

”Yhteistyö Ursuitin kanssa on meille erinomainen mahdollisuus palvella jäsenistöämme, koska pystymme tätä kautta tarjoamaan todella merkittävän edun kaikille harrastajille. Meidän tehtävänämme on varmistaa, että jäsenkunta saa laajasti tiedon tästä mahdollisuudesta. Lisäksi Ursuit tulee näkymään kesän kilpailuissa sekä laajasti liiton sosiaalisessa mediassa. Kannattaa olla kuulolla, kun kerromme tarkemmin maaliskuussa miten tuotteita pääsee tilaamaan,” kertoo toiminnanjohtaja Eerika Laalo-Häikiö Melonta- ja Soutuliitosta.

Tutustu Ursuit Oy:n tuotteisiin.

Lisätietoja: toiminnanjohtaja Eerika Laalo-Häikiö, puh. 040 593 2487, eerika.laalo-haikio@smsl.fi.