SM-viikon Kanoottipoolon alkusarja käynnistyi

6.7.2019 Yleinen

Melanvääntäjien Jerry Mansner etsii syöttöpaikkaa Merimelojien Fatblack joukkueen puolustaessa.
kuva: Kai Lindqvist / Melonta- ja soutuliitto
kuva: Kai Lindqvist / Melonta- ja soutuliitto

Ensimmäiset alkusarjan pelit Kanoottipoolon SM-kilpailuissa Vantaan Kuusijärvellä on pelattu. Alkusarjassa pelataan yksinkertainen sarja, jossa kaikki joukkueet pelaavat toisiaan vastaan. Joukkueet sijoitusotteluihin selviävät alkusarjan otteluiden tulosten perusteella

Kiivain kamppailu nähtiin Merimelojien Fatblack -joukkuueen ja Tampereen Kajakin välillä. Voitto tuli Fatblackille niukasti maalein 4-3.

Alkusarjan pelit jatkuvat vielä sunnuntaina, mutta tällä hetkellä näyttää siltä, että vahvimmin huomisista mitaliotteluista kamppailevat Melanvääntäjät Lohjalta, Helsingin Merimelojat Fatblack, Merimelojat 2, Hiidenveden purjehtijat sekä Kajak Tampereelta.

Finaaliottelu pelataan sunnuntaina klo 14, pronssiottelu klo 13 ja sijoista 5-6 pelataan klo 12.
Finaaliottelu näytetään YLE Areenassa suorana lähetyksenä. Muita pelejä voi seurata  Kanoottipoolo.fi -sivustolta, josta löytyvät linkit live-streamiin ja tulospalveluun.