Suomi meloo ja soutaa lähestyy – ilmoita seurasi mukaan!

Tervetuloa mukaan toteuttamaan uudistunutta ja yhteistä Suomi meloo ja soutaa -viikkoa 10.-18.6.2023! Tavoitteena on järjestää tapahtumaviikko seuroissa, joka innostaa liikkumaan vesillä sekä vahvistaa melonnan ja soudun harrastajayhteisöä.

Yhteisenä tavoitteena on meloa ja soutaa maailman ympäri eli kerätä viikon aikana vähintään 40.000 kilometriä vesillä.  Samalla tuodaan esille melonta- ja soutuseurojen aktiivista roolia liikuttajina paikallisesti ja valtakunnallisesti. Kilometrejä voi kerätä kaiken ikäiset ja kaikenlaisessa toiminnassa; urheillen treeneissä, harrastaen melonta- ja soutukouluissa, meloen ja soutaen retkillä, osallistumalla lajikokeiluun tai kurssille tai ihan omatoimisesti liikkuen.

Ilmoita seurasi mukaan

Lisätietoja Suomi meloo ja soutaa -viikosta

Kilometrien ilmoitus aukeaa 10.6.

Omat tai seurassa yhteisesti melotut, suppaillut ja soudetut kilometrit voi kirjata yhdellä kertaa koko viikon ajalta tai päiväkohtaisesti. Toivomme mahdollisimman totuudenmukaisesti ilmoitettuja tuloksia eli sopikaa kuka kilometrit ilmoittaa!

Mikäli harrastat kanoottipooloa, kanoottipujottelua, freestylea tai jotain muuta lajia, jossa ei välttämättä kerry matkaa, voit laskea kilometrit muuntamalla suorituksen 60 min = 6 kilometriä.

Jos keräät kilometrejä kirkkoveneessä tai muuten isommassa veneessä yhdessä isommalla porukalla, voi jokainen ilmoittaa omat kilometrit erikseen.

Kilometrien ilmoitus

Klikkaa mukaan facebook-tapahtumaan

Klikkaa itsesi mukaan ja kutsu melovat ja soutavat kaverit mukaan melomaan ja soutamaan maailman ympäri.

Facebook-tapahtumaan

Mukaan ilmoittautuneet seurat 1.6. mennessä:

Kanotklubben Wiking Porvoo

Listaa päivitetään tänne.

Lisätietoja:

Sini Rönnqvist, viestintä- ja seurapalvelukoordinaattori

(044 7273229 / sini.ronnqvist@smsl.fi)