Näin seurasi voi osallistua!

• Miettikää, mitä toimintaa järjestätte viikon aikana. Jos seura järjestää avoimia Suomi meloo ja soutaa -tapahtumia, ilmoita ne SMSL -tapahtumakalenterissa.
  • Tulostakaa Suomi meloo ja soutaa maailman ympäri -juliste (materiaalit) tai useampi seuran vajan seinälle.
  • Aktivoikaa seuran jäseniä ilmoittamaan melotut ja soudetut kilometrit jakamalla Suomi meloo ja soutaa maailman ympäri –materiaaleja seuran viestikanavissa. Myös esim. valmentaja tai ohjaaja voi kerätä viikon kilometrit ja ilmoittaa ne yhteisesti. Seura voi halutessaan palkita paljon kilometrejä keränneet liikkujat. Joukkueveneissä/kirkkoveneissä jokainen voi ilmoittaa erikseen omat liikutut kilometrit.
  • Kilometrit kerätään helppokäyttöisellä verkkolomakkeella tapahtumaviikon aikana. Lomake on avoinna 10.-19.6. Tulokset ilmoitetaan 20.6.2023.
  • Ilmoita seurasi mukaan tapahtumaviikolle (alla oleva linkki), jotta voimme viestiä mitkä kaikki seurat ovat mukana! Mukaan voi osallistua mahdollisimman matalalla kynnyksellä – kilometrejä voi myös ilmoittaa, vaikka seura ei virallisesti ilmoittautuisikaan mukaan.

Suomi meloo ja soutaa -viikon tapahtumat tulevat löytymään tapahtumakalenterista.

Osallistuvat seurat

Tähän lisätään mukaan lähtevät seurat. Ilman ilmoittautumistakin voi olla mukana. (päivitetty 19.6.)

Kanotklubben Wiking Porvoo

Laivasillan Soutajat

Mikkelin Latu

Tee hyvää – Lahjoita Pidä Saaristo Siistinä ry:lle

Suomi meloo ja soutaa -viikolla tehdään myös hyvää. Jokainen voi lahjoittaa oman kunnon ja tunnon mukaan Pidä Saaristo Siistinä ry:lle. Lahjoituksen voi tehdä esimerkiksi melottujen tai soudettujen kilometrien perusteella 1km = 1€.

Lahjoitusohjeet:

Voit lahjoittaa Pidä Saaristo Siistinä ry:lle eri tavoin:

MobilePay -sovelluksella numeroon 80400 (MobilePayn voit ladata kännykkäsi sovelluskaupasta)

Lahjoitustilinnumero on FI42 6601 0010 5173 99 (Ålandsbanken), kirjoita viesti: Suomi meloo ja soutaa

Lahjoita-sivu, jossa voi tehdä kertalahjoituksen löytyy PSS:n sivuilta: www.pidasaaristosiistina.fi/lahjoita

Rahankeräyslupa RA/2020/327, 31.3.2020

Osallistu sosiaalisessa mediassa!

Suomi meloo ja soutaa -viikko löytyy myös facebook-tapahtumana. Käy klikkaamassa itsesi mukaan, kommentoi miten aiot kerätä kilometrejä vesillä 10.-18.6.2023!

Melonta- ja Soutuliiton IG-tili @melontajasoutuliitto seuraa myös tiivisti tapahtumaviikon tapahtumia.

Jaa kuvia sosiaaliseen mediaan #suomimeloojasoutaa #suomimeloo #suomisoutaa ja tägää @melontajasoutuliitto.