Kokouskutsu sääntömääräiseen syyskokoukseen

Tervetuloa Suomen Melonta- ja Soutuliitto ry:n sääntömääräiseen syyskokoukseen lauantaina 18.11.2023 klo 12:00 osoitteeseen Valimotie 10, 00380 Helsinki (Sporttitalo, Sininen Aula 5. kerros). Valtakirjojen tarkastus aloitetaan klo 11:15.

Kokouksessa käsitellään liiton sääntömääräiset asiat. Kokouskutsun mukana lähetetään esityslista. Kokousasiakirjoihin voi tutustua ennakkoon (viimeistään 4.11. alkaen) www-sivuillaKaikkien kokoukseen osallistuvien tulee ilmoittautua ennakkoon keskiviikkoon 15.11.2023 mennessä: Ilmoittautua voi tämän linkin kautta.

Syyskokouksessa valitaan Suomen Melonta- ja Soutuliiton hallitukseen puheenjohtaja ja kolme jäsentä kaksivuotiselle kaudelle 2024-2025. Erovuorossa on puheenjohtaja Minna Kantsila, kaksi (2) melonnan lajipaikkaa: Anne Rikala ja Risto Murto sekä yksi (1) soudun lajipaikka Kirsi-Maria Pänttönen. Ehdolle asettumiset on toivottu jäsenseuroilta 7.11. mennessä, jonka yhteenvedot toimitetaan kokousmateriaalin liitteenä. Lisätietoa ehdolle asettumisesta löytyy tämän linkin takaa. Kaikille ehdolle asettuneille annetaan mahdollisuus esittäytymiseen kokouksessa.

Ennen kokousta on mahdollisuus omakustanteiseen ruokailuun Sporttitalon naapurissa, Taitotalon Variantti ravintolassa. Ilmoittautuminen lounaalle kokouksen ilmoittautumislomakkeella.

Syyskokouksen jälkeen palkitaan vuoden parhaita urheilijoita, seuroja ja toimijoita.

Suomen Melonta- ja Soutuliitto ry

Minna Kantsila, Puheenjohtaja

Juho Allonen, Toiminnanjohtaja

Kokouskutsu toimitetaan SMSL jäsenseurojen puheenjohtajlle ja yhteyshenkilöille sähköpostilla 3.11.2023