EPP Bench Marking Event 28.-29.9.2024

BM Eventin tarkoituksena on luoda jäsenmaiden välille yhteistä ymmärrystä EPP taitojärjestelmän sisällöistä, eri taitoportaiden vaatimustasoista ja taitonäyttötilaisuuksien järjestämisestä. Lisäksi tavoitteena on verkostoitua eri toimijoiden kesken ja jakaa näkemyksiä ja kokemuksia melonnan eri lajien ja harrastustapojen koulutustoiminnan järjestämisestä.

Paikkana on Kymijoen Ahvion ja Pernoon koskialueet. Työpajat järjestetään Kohina -koskimelonta ry:n Kontilla ja Karhulan Ladun latumajalla.

Tilausuudessa on kaksi pääteemaa: koskimelonannan 3 -tason taitonäyttö ja avokanoottimelonnan 3 -tason taitonäyttö.

La. 28.9. klo 9-16
Lauantaina on näille näyttötilaisuudet, johon osallistuu maaliryhmänä todellsia taitonäytön suoritajia ja todellisia näytön vastaanottajia.  Avokanoottiryhmä operoi välillä Kuovinkallio – Pernoo ja koskiryhmä välillä Pernoo Langinkoski. Paikat tarkentuvat lähempänä H-hetkeä vesitilanteen ja käytettävissä olevan kuljetuskapasiteetin mukaan

klo 18-22
Lauantai-iltana kokoonnumme yhteiseen illanviettoon. Kohinan Kontille.

su 29.9. klo 9-15
Sunnuntaina on työpajoja, joihin kaikki lauantaina mukana olleiden toivotaan osallistuvan. Tavoitteena on kerätä osallistujilta kokemuksia ja kehitysehdotuksia taitonäyttöjärjeselmän kehittämiseksi ja myös melonnan taitokoulutuksen kehittämiseksi.

Tilaisuuteen on mahdollista ottaa mukaan pieni määrä tarkkailijoita. Tarkkailijoiden tehtävä on havainnoida tapahtumien kulkua ja osallistua sunnuntain työpajoihin. Tarkkailijoilla on myös mahdollisuus osallistua lauantain illan viettoon.

Päiväohjelmaan osallistuminen on maksutonta, mutta lauantain illanvietosta laskutamme illan tarjoilujen hinnan. Tarkka hinta selviää lähempänä itse tilaisuutta, mutta hintaluokka tulee oleman noin 50 – 60 € / hlö.

Tarkkailijoiden on mahdollisuus majoittua teltoissa tai matkailuautoissa parkkialueella tai tapahtuma-alueen lähistöllä. Kohinan jäsenet voivat luonnollisesti yöpyä myös Kontilla sisätiloissa.