Karttakeskus

ETUKOODI: SMSL2024

Karttakeskus tarjoaa Melonta- ja Soutuliiton jäsenseurojen jäsenille -15 % alennuksen Karttakaupan ja Metsäkaupan kaikista kartoista ja kirjoista. Etu koskee myös OmaKARTTA-tilauksia. Alennus ei koske Traficomin karttoja. Alennus lasketaan tuotteen normaalihinnasta verkkokauppaoston yhteydessä etukoodilla SMSL2024. Etu on voimassa vuoden 2024 loppuun saakka. Karttakaupan valikoimasta löytyvät mm.

ETUKOODI: KAJAKKI24

Erikoistarjous -20 % koskee uutuuskirjaa nimeltään Suomenlahden Melontaretkiopas (kirjoittanut, Markus Thomius). Tarjous on voimassa Karttakeskuksen verkkokaupassa 30.6. saakka alennuskoodilla KAJAKKI24 Kirja esittelee yli 120 sisä- ja ulkosaariston retkikohdetta, jotka ovat melojan saavutettavissa. Kirjoittajan omat retkikokemukset tuovat väriä kerrontaan ja antavat hyviä vinkkejä omia reissuja suunnitteleville. Kartoilta saa tietoa muun muassa suositelluista maihinnousupaikoista ja kohteiden palveluista. Tutustu kirjaan ja tilaa omasi TÄSTÄ.