Syyskokous 2022

Syyskokous järjestetään 12.11.2022 klo 11:00 alkaen Lahdessa, osoitteessa Salpausselänkatu 8, 15110 Lahti. Syyskokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

Materiaalit

Kokouskutsu

Esityslista

Liite 1: Liittymis- ja jäsenmaksut 2023
Liite 2: Toimintasuunnitelma 2023
Liite 3: Talousarvio 2023
Liite 4: Korvaukset 2023
Liite 5: Hallitusehdokkaiden esittelyt

Valtakirja

Ilmoittautuminen

Alla olevalla lomakkeella ilmoittaudutaan sekä syyskokoukseen, että seuraseminaariin.

Tällä lomakkeella ilmoitat itsesi tai jäsenen edustajan sääntömääräiseen syyskokoukseen ja seuraseminaariin, jotka järjestetään 12.11.2022 Lahden urheilukeskuksessa. Syyskokous järjestetään läsnäolokokouksena.

Syyskokouksen ohjelma:

10:15 valtakirjojen tarkastus ja kokouskahvit
11:00 syyskokous alkaa
Syyskokouksen jälkeen palkitaan vuoden seurat.

Hallituksen jäsenten valinta ja ehdolle asettuminen

Syyskokouksessa hallituksesta on erovuorossa kaksi (2) soudun lajipaikkaa: Ari Järvinen ja Matti Jääskeläinen, ja yksi (1) melonnan lajipaikka: Jyri Hämäläinen. Lisäksi kevätkokouksessa 2022 päätetty, että hallitukseen valitaan kaksi (2) muuta edustajaa, joiden toivotaan tuovan lisäosaamista liiton toimintaan. Kahden uuden paikan osalta toivotaan, että hakijoilla olisi erityisesti viestintä- ja markkinointiosaamista tai osaamista lasten ja nuorten urheilun kehittämisessä.

Toivomme hakijoiksi niin naisia kuin miehiä sekä maantieteellisesti eri puolilta Suomea huomioiden liiton toiminta-alueen.

Lisätietoja: puheenjohtaja Minna Kantsila, minna.kantsila@smsl.fi, puh. 050 337 3043.

Ennakkoilmoittautuminen on päättynyt.