Syyskokous 2022

Syyskokous järjestetään 12.11.2022 klo 11:00 alkaen Lahdessa, osoitteessa Salpausselänkatu 8, 15110 Lahti. Syyskokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

Materiaalit

Päivitetään tänne.

Ilmoittautuminen

Alla olevalla lomakkeella ilmoittaudutaan sekä syyskokoukseen, että seuraseminaariin.

Tällä lomakkeella ilmoitat itsesi tai jäsenen edustajan sääntömääräiseen syyskokoukseen ja seuraseminaariin, jotka järjestetään 12.11.2022 Lahden urheilukeskuksessa. Syyskokous järjestetään läsnäolokokouksena.

Ilmoittautumislomake

Syyskokouksen ohjelma:

10:30 valtakirjojen tarkastus ja kokouskahvit
11:00 syyskokous alkaa
Syyskokouksen aikana palkitaan vuoden seurat.

Syyskokous ja seuraseminaari
Lounas sisältää runsaan salaattipöydän, 2 lämmin ruokavaihtoehtoa, leivät ja levitteet. kahvia ja teetä sekä jälkiruoan.

Hallituksen jäsenten valinta ja ehdolle asettuminen

Syyskokouksessa hallituksesta on erovuorossa kaksi (2) soudun lajipaikkaa: Ari Järvinen ja Matti Jääskeläinen, ja yksi (1) melonnan lajipaikka: Jyri Hämäläinen. Lisäksi kevätkokouksessa 2022 päätetty, että hallitukseen valitaan kaksi (2) muuta edustajaa, joiden toivotaan tuovan lisäosaamista liiton toimintaan. Kahden uuden paikan osalta toivotaan, että hakijoilla olisi erityisesti viestintä- ja markkinointiosaamista tai osaamista lasten ja nuorten urheilun kehittämisessä.

Toivomme hakijoiksi niin naisia kuin miehiä sekä maantieteellisesti eri puolilta Suomea huomioiden liiton toiminta-alueen.

Lisätietoja: puheenjohtaja Minna Kantsila, minna.kantsila@smsl.fi, puh. 050 337 3043.

Hakijoiden ehdolle asettuminen (lomake)

Hallitukseen ehdolle asettuvien toivotaan täyttävän alla lomakkeen tiedot 12.10.2022 mennessä. Hakijoiden esittely tehdään liiton verkkosivuille lomakkeen vastausten pohjalta, jotta liiton jäsenseurat voivat tutustua ehdokkaisiin ennen valintakokousta. Kaikille ehdokkaille varataan myös lyhyt esittelyaika syyskokouksessa. Lisäksi mahdollisesti järjestetään ehdokkaiden esittely jäsenseuroille ennen kokousta Zoomin tai vastaavan välityksellä.

Ehdolle asettuminen Suomen Melonta- ja Soutuliiton hallitukseen
Tällä lomakkeella kerätään hallitusehdokkaiden taustatietoja seurojen päätösten tueksi. Vastaukset julkaistaan liiton verkkosivuille syyskokousaineiston yhteydessä.
Valintaa esittävän seuran nimi tai oma tausta melonta-/soutuseurassa tai muussa taustayhteisössä.
Kerro koulutus-, työ- ja lajitaustastasi.