Rekisteriselosteet

Suomisportin rekisteriseloste

Seuratiedotteen rekisteriseloste

Seuratiedotteen tarkoitus

Seuratiedotteen tietojen on tärkeää jalkautua toiminnassa mukana oleville henkilöille melonta- ja soutuseuroissa. Seuratiedotteissa jaetaan paljon ajankohtaisia asioita, infoja, ilmoittautumisia ja muita tietoja, jotka koskettavat seuroissa mukana olevia henkilöitä. Seuratiedotteella halutaan informoida seuroissa mukana olevia henkilöitä kootusti noin kerran kuussa.

Rekisterin hallinnointi ja tietojen säilytys

Microsoft Forms tarjoaa alustan tälle kyselylomakkeelle, josta syntyy rekisteri. Tätä seuratiedotteen rekisteriä hallinnoi Suomen Melonta- ja Soutuliiton viestintä- ja seurapalvelukoordinaattori Sini Rönnqvist, 044 727 3229, sini.ronnqvist(at)smsl.fi.

Microsoft Formin rekisteriseloste löytyy osoitteesta: https://privacy.microsoft.com/fi-fi/privacystatement

Mihin antamiasi tietoja käytetään?

Annettuasi suostumuksesi, tietojasi käytetään Suomen Melonta- ja Soutuliitto ry:n ajankohtaisten tapahtumien ja asioiden tiedotukseen sekä markkinointiin. Seuratiedote sisältää myös kolmansien osapuolien (mm. Olympiakomitea, Suomen Latu, liikunnan aluejärjesöt) ajankohtaisia ja SMSL seuroja koskevia uutisia tai tiedotteita.

Yhteystietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille.

Miten pääsen seuratiedotteen jakelulistalle?

Seuratiedotteen jakelulistalle pääsevät kaikki, jotka täyttävät lomakkeen ja lähettävät sen.

​Miten pääsen seuratiedotteen jakelulistalta pois?

Ilmoittamalla rekisterin hallinnoinnista vastaavalle henkilölle sähköpostitse, että “Haluan pois seuratiedotteen jakelulistalta”. Syytä ei tarvitse kertoa. Pyynnöt poistaa tiedot seuratiedotteen jakelulistalta tapahtuvat välittömästi.

Coastal-veneiden rekisteri