SMSL 10 vuotta -juhlagaala 12.11.2022

Suomen Melonta- ja Soutuliitto juhlistaa ensimmäisen vuosikymmenen taivaltaan 12.11.2022 Lahdessa. Ilta pitää sisällään palkitsemisia, buffetillalllisen sekä yhteistä illanviettoa laji-ihmisten kanssa. Gaalassa tullaan palkitsemaan Melonta- ja Soutuliiton 10 vuoden ajalta ihmisiä, tekoja, seuroja ja saavutuksia.

Gaala järjestetään GreenStar Hotellissa (Vesijärvenkatu 1, 15100 Lahti).

Gaala on K-18

Pukukoodi: juhlava pukeutuminen

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen juhlagaalaan alla olevan linkin kautta. Illalliskortti sisältää buffetillallisen, alkumaljan ja illan ohjelman. Illalliskortin hinta: 69€. Erityisruokavaliot kysytään ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittautuminen päättyy 30.10.2022.

Seuralle oma pöytä!

Seurat voivat varata myös omia pöytiä, joten kerää porukka ja ilmoita heidät kerralla mukaan.

Majoittuminen

Varaukset hotellin vastaanotosta lahti@greenstar.fi tai p. 010 423 9392 tunnuksella ”SMSL 10 v. Gaala” 31.10. mennessä.

• 1hlö huone: 87€ (sis. aamiaisen)
  • 2hlö huone: 97€ (sis. aamiaisen)

Ansiomerkit

SMSL 10 vuotta -juhlagaala on oiva paikka muistaa ansioituneita seuratoimijoita ja kiittää heitä tekemästään työstä. Mikäli ansiomerkki halutaan luovuttaa SMSL 10 vuotta juhlagaalassa, ansiomerkkien hakeminen 12.10. mennessä.

Retkimerkit

Suomen melonta- ja soutuliiton retkeilymerkit on tarkoitettu tunnustukseksi retkimelontaharrastuksesta sekä keinoksi tämän harrastuksen herättämiseksi ja ylläpitämiseksi.

Retkeilymerkkiä varten otetaan huomioon retkeilyvarustein kanootilla meloen suoritetut matkat. Retken edellytetään olevan yhtenäistä etenemistä tulopaikasta edelleen. Kilpailun yhteydessä kilpailunomaisesti toteutettavaa ns. retkisarjaa ei lasketa retkimelonnan kilometreihin sen kilpailullisen luonteen vuoksi.

Mikäli retkimerkki halutaan luovuttaa SMSL 10 vuotta juhlagaalassa, retkimerkkien hakeminen 12.10. mennessä.

Lisätietoja:

Eerika Laalo-Häikiö, 040 5932487, eerika.laalo-haikio(at)smsl.fi